§ 1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady umieszczania recenzji (opinii) na temat produktów będących w ofercie sklepu internetowego Gandalf.com.pl, dostępnego pod adresem https://www.gandalf.com.pl (zwanego "Sklepem"), prowadzonego przez spółkę pod firmą Gandalf Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 37, 91-612 Łódź, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000381992, posiadającą NIP 527-26-52-185, o kapitale zakładowym w wysokości 17 205 000,00 zł (zwaną "Spółką").
2. Użytkownik przesyłając opinię o produkcie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
3. Każdy użytkownik Sklepu może przesłać swoją recenzję - nie jest wymagane w tym celu posiadanie konta w Sklepie, zalogowanie się, ani dokonanie zakupu danego produktu w Sklepie.
4. Tylko zalogowani użytkownicy, którzy spełnią warunki określone w § 4 poniżej, mogą brać udział w konkursie szczegółowo opisanym w § 4 poniżej (zwanym "Konkursem").
Więcej
§ 2 Zasady publikowania recenzji
1. Recenzja musi być przesłana do Sklepu za pomocą formularza pod produktem, co powoduje konieczność:
- wystawienia oceny w skali od 1 do 5 gwiazdek
- podania imienia lub nicka, który będzie prezentowany przy recenzji (w przypadku osób zalogowanych, domyślnie pobierane są dane z konta, które użytkownik może zmodyfikować)
- wpisania treści recenzji
- akceptacji regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola
- kliknięcie w przycisk "wyślij recenzję" potwierdzający dodanie recenzji.
2. Za moment nadesłania recenzji uznaje się moment, w którym zostanie ona zapisana na serwerze Sklepu.
3. Wszystkie nadesłane recenzje, które po weryfikacji pod kątem zgodności jej treści z regulaminem dokonanej przez pracowników Sklepu, zostaną uznane za zgodne z niniejszym regulaminem, zostaną opublikowane.
4. Recenzja powinna być oryginalna, nigdzie niepublikowana oraz powinna być wynikiem własnej intelektualnej pracy użytkownika.
5. Recenzja musi dotyczyć opiniowanego produktu.
6. Recenzja nie może być sprzeczna z prawem, mieścić w sobie treści dyskryminujących lub naruszających dobre obyczaje, w szczególności wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, zawierających treści faszystowskie, pornograficzne oraz powszechnie uznane za wulgarne, propagujących przemoc lub obrażających uczucia religijne.
7. Recenzja nie może zawierać linków zewnętrznych, odnośników do innych stron internetowych.
8. Recenzja nie może zawierać danych osobowych, w szczególności takich jak: adres, numer pesel lub numer telefonu.
9. Recenzja nie może być pisana w całości wersalikami (wielkimi literami).
10. Recenzja musi być napisana z zachowaniem obowiązujących zasad poprawnej polszczyzny.
11. Recenzje nie mogą zawierać treści reklamowych.
12. Recenzje nie mogą być wystawiane przez tzw. boty.
13. Użytkownik może wystawić tylko jedną opinię dla danego produktu.
14. Po publikacji, opinie zamieszczone przez osoby zalogowane, które kupiły recenzowany produkt w Sklepie są oznaczane informacją "Zweryfikowany zakup". Weryfikacja jest automatyczna i opiera się na historii zakupów danego użytkownika. Dzięki oznaczeniu "Zweryfikowany zakup" można zidentyfikować opinie wystawione przez użytkowników, którzy rzeczywiście zakupili produkt w Sklepie. W przypadku recenzji nie zawierających takiego oznaczenia, Sklep nie jest w stanie zweryfikować, czy użytkownik kupił dany produkt.
§ 3 Prawa autorskie
1. Przesyłając recenzję, która stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jej autor udziela Spółce niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i nieprzenaszalnej licencji do korzystania przez Spółkę z takiej recenzji, która obejmuje w szczególności zgodę na publikację recenzji na stronach Sklepu oraz w innych kanałach komunikacji należących do Sklepu, w tym mediach społecznościowych prowadzonych przez Sklep. Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacji znanych w chwili przesłania recenzji, w szczególności do pól eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
§ 4 Udział w Konkursie
1. Organizatorem Konkursu jest Spółka.
2. Konkurs dotyczy publikacji recenzji produktów (w szczególności książek, zabawek, gier, płyt, perfum, kosmetyków) z oferty Sklepu, które spełniają warunki niniejszego regulaminu.
3. W Konkursie może wziąć udział użytkownik, który jest zalogowany w Sklepie i w dowolnym dniu trwania Konkursu prześle drogą elektroniczną co najmniej jedną recenzję wybranego przez siebie produktu.
4. Wszystkie recenzje, które spełnią następujące wymagania, wezmą udział w Konkursie:
- recenzja musi posiadać minimum 500 znaków alfanumerycznych
- recenzja musi być zamieszczona przez zarejestrowanego, zalogowanego do swojego konta użytkownika
- recenzja musi być zgodna z zasadami publikowania recenzji opisanymi w niniejszym regulaminie
- recenzja nie jest zamieszczona przez pracownika lub przedstawiciela Sklepu.
5. Jeśli recenzja nie spełni wymagań opisanych w pkt 4 powyżej, nie będzie brana pod uwagę w Konkursie.
6. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele Sklepu.
7. Spośród recenzji biorących udział w Konkursie komisja złożona z pracowników Sklepu raz w tygodniu, przez czas trwania Konkursu, będzie nagradzać autorów wybranych recenzji. Wyniki będą publikowane na stronie: https://www.gandalf.com.pl/opis-promocji/punkty-za-recenzje/.
8. Autorzy nagrodzonych recenzji zostaną poinformowani o wygranej pocztą elektroniczną w ciągu 7 dni roboczych od dnia opublikowania wyników. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z nagrodzoną osobą w ciągu 7 dni od zakończenia Konkursu osoba ta traci prawo do otrzymania nagrody.
9. Nagroda może mieć wyłącznie postać określoną niniejszym regulaminem, regulamin nie przewiduje możliwości wypłaty jej równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.
10. Konkurs przewiduje następujące nagrody:
- I miejsce - 15 pkt na koncie Klienta Sklepu oraz kod promocyjny o wartości 50 zł na zakupy w Sklepie przy minimalnej wartości zamówienia 50 zł;
- II miejsce - 10 pkt na koncie Klienta Sklepu;
- III miejsce - 8 pkt na koncie Klienta Sklepu;
- Wyróżnienie - Odjechana Recenzja - darmowa dostawa dla pięciu uczestników Konkursu.
11. Organizator Konkursu zaznacza, że przyznanie miejsca drugiego i trzeciego, a także wyróżnienia nie jest obligatoryjne i uzależnione będzie od wartości merytorycznej recenzji.
12. Podanie danych osobowych przez uczestnika konkursu jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w konkursie (e-mail), a w przypadku zwycięzców w celu otrzymania nagrody (imię i nazwisko).
13. Dane osobowe uczestnika Konkursu (autora recenzji biorącej udział w Konkursie) przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej dobrowolnie przez uczestnika Konkursu w celu przeprowadzania Konkursu, w tym komunikacji na temat recenzji, wyłaniania zwycięzców, przyznawania nagród, wydawania, odbioru i rozliczania nagród. Dane osobowe uczestników Konkursu będą przechowywane przez okres do upływu 7 dni od zakończenia Konkursu lub do momentu złożenia przez uczestnika sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
14. Sklep, jako administrator danych osobowych gromadzonych w związku z prowadzonym Konkursem, dokłada wszelkich starań, by zgromadzone dane osobowe uczestników konkursu podlegały ochronie przewidzianej w przepisach prawa dotyczących ochrony danych osobowych, w tym na zasadach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego "RODO") oraz obowiązującej ustawy o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na temat RODO w Gandalf.com.pl znajdziesz tutaj. Kontakt z administratorem danych osobowych, jest możliwy pod numerem telefonu: +48 42 252 39 23, lub za pomocą poczty elektronicznej: info@gandalf.com.pl
15. Dane osobowe uczestników Konkursu mogą być przekazywane podmiotom wspierającym Sklep w świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym przede wszystkim dostawcom usług informatycznych oraz podmiotom zapewniającym wsparcie, oraz działanie narzędzi i systemów informatycznych administratora, a także podmiotom współpracującym przy prowadzeniu akcji marketingowych. Dane osobowe uczestników Konkursu nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane osobowe uczestników Konkursu nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu (w tym profilowaniu).
16. Każdy uczestnik Konkursu ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Ponadto, uczestnik Konkursu ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
17. Sklep stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych uczestników Konkursu wykorzystywanych przez Sklep zostały opisane w Polityce prywatności i wykorzystywania plików cookies, która dostępna jest na stronie Sklepu.
§ 5 Postanowienia końcowe
1. Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu. Użytkownicy Sklepu zostaną każdorazowo poinformowani o zmianie niniejszego regulaminu.
2. Zmiany niniejszego regulaminu wchodzą w życie i są wiążące dla użytkowników po opublikowaniu tych zmian (lub zaktualizowanej treści regulaminu) na stronie Sklepu, o ile nie zastrzeżono inaczej. Zmiany regulaminu nie mają zastosowania do recenzji zamieszczonych przed datą wejścia tych zmian w życie.
Mniej