SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

AdWords i Analytics

Zostań certyfikowanym specjalistą

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2017
Oprawa miękka
Liczba stron 288

Opis produktu:

Zajmujesz się reklamą w internecie?
Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej
kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords - poziom podstawowy
Google AdWords - poziom zaawansowany
Zakupy Google - poziom zaawansowany
Google Analytics - poziom zaawansowany

Krzysztof Marzec
absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Informatyka,  Projektowanie stron internetowych
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2017
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 288
ISBN: 978-83-01-18960-0
Wprowadzono: 11.01.2017

RECENZJE - książki - AdWords i Analytics, Zostań certyfikowanym specjalistą - Krzysztof Marzec

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 10 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Iwona

ilość recenzji:1

brak oceny 28-04-2017 11:27

Publikacja skierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą związać swoją przyszłość z marketingiem internetowym. Jednak dzięki przystępnemu językowi, ogromnej liczbie przykładów oraz przejrzystemu układowi, książka ta będzie też dobrym wprowadzeniem dla osób chcących samodzielnie przygotować po raz pierwszy kampanię dla swojego sklepu.

...

Czy recenzja była pomocna?

Michał

ilość recenzji:1

brak oceny 30-03-2017 06:23

Jak dla mnie książka to świetna baza do nauki Adwords i Analytics. Napisana przystępnym językiem sprawia, że przyjemnie się ją czyta. Dzięki licznym przykładom łatwiej zrozumieć niektóre zagadnienia.

Czy recenzja była pomocna?