Alfabet szczęścia z coachingiem w tle i kotem na kolanach
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo KOS |
Oprawa miękka |
Liczba stron 526 |
- Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już w poniedziałek!
Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.
-
Opis produktu:
Przesłaniem mojej książki jest myśl, że szczęścia można się nauczyć oraz że szczęście to działanie. Dlaczego książka nosi tytuł `Alfabet szczęścia`? Bo wiedza, przemyślenia, informacje, refleksje, metafory, pytania i ćwiczenia zawarte w poszczególnych rozdziałach są jak alfabet. I tak jak z liter układa się różne słowa, a potem zdania, tak z doświadczeń, sposobu myślenia, zachowań, emocji i działań budujemy swoje życie.
Zapraszam więc do budowania opowieści o szczęściu, a Ty Czytelniku bądź jej autorem w swoim życiu.
Dlaczego z Coachingiem w tle? Bo coaching jest podróżą w kierunku spełnienia, satysfakcji, realizacji marzeń i celów. Podróżą w nierozpoznane przez nas, zapomniane lub niedoceniane obszary naszych możliwości, talentów i miejsc, z których możemy czerpać siłę i moc. Jest budzeniem tego co uśpione, odnajdywaniem tego, co ukryte, a wszystko po to, by spełniać marzenia i osiągać cele, które człowiek sam sobie wyznacza. Zapraszam przez różne formy ćwiczeń, przez pytania, metafory, przypowieści do podróży w poszukiwaniu własnej drogi do szczęśliwego życia.
A dlaczego z kotem na kolanach? Bo w kontakcie ze zwierzętami jest jakaś tajemnica, która pozwala być szczęśliwszym i temu poświęcam suplement do książki. Obserwowanie i doświadczanie obcowania z tymi istotami wiele mnie nauczyło.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.