SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Badania mieszane w naukach ekonomicznych...

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
  • Nowość
    image-nowość

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Data wydania 2025
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • 21 urodziny - promocje

Opis produktu:

Koncepcja badań mieszanych (mixed methods research) zakłada istnienie pluralizmu metod badawczych, dzięki czemu możliwe jest połączenie ilościowego i jakościowego podejścia do projektowania i realizacji procesu badawczego. Umożliwia to włączenie obu podejść do formułowania pytań i metod badawczych, metod zbierania danych, a następnie ich analizy oraz wnioskowania w obrębie jednego badanego przypadku. Cechą wyróżniającą i odróżniającą badanie metodami mieszanymi od badania metodami wielorakimi jest występowanie, praktycznie w całym procesie badawczym, integracji. Efektem takiego podejścia powinna być większa możliwość eksploracji i eksplanacji badanych zjawisk niż w przypadku zastosowania tylko jednej z metod.

Badacz, który stosuje podejście mieszane, oprócz rozstrzygania wielu różnorodnych kwestii, musi jeszcze podjąć decyzję o ewentualnej dominacji jednego podejścia nad drugim, jak i sposobu w jaki wykorzystane metody zostaną wdrożone podczas realizacji badania. Obie decyzje mają swoje konsekwencje na różnych etapach procesu badawczego.

Ustalenie metody nadrzędnej niesie ze sobą określone konsekwencje, np. na etapie wnioskowania, ponieważ wybór podejścia badawczego determinuje proces konceptualizacji, projektowania i wdrażania projektu badawczego.

Z wprowadzenia


Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

Klienci kupili również

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: nowości
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wydawnictwo - adres:
biurown@usz.edu.pl , http://wn.usz.edu.pl , 71-101 , ul. Adama Mickiewicza 64 , Szczecin , PL
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2025
ISBN: 9788379728749
Wprowadzono: 24.03.2025

RECENZJE - książki - Badania mieszane w naukach ekonomicznych... - Adam Sagan, Krzysztof Błoński

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: