SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Biblia e-biznesu 3.0 (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2022
Oprawa twarda
Liczba stron 856
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Darmowa dostaw z Inpost Pay produkt

Opis produktu:

Najlepsi specjaliści od prowadzenia biznesu w internecie pokazują, w jaki sposób osiągnąć sukces w przestrzeni cyfrowej. `Biblia e-biznesu 3.0` to jedyna w swoim rodzaju okazja, by poznać ich tajemnice i odmienić losy swojej firmy w internecie.

Dwie poprzednie wersje `Biblii e-biznesu` stały się bestsellerami, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca działający dziś w internecie. W najnowszej edycji książki pod redakcją Macieja Dutki poznasz jeszcze więcej obecnych trendów w tym biznesie. Ponad 80 wybitnych specjalistów w różnych dziedzinach opisuje swoją drogę do sukcesu i udziela bezcennych wskazówek wszystkim, którzy chcą podążyć ich drogą.

Na 850 stronach tej niezwykłej książki poznasz dobre i złe praktyki e-biznesu, by lepiej zrozumieć, jak dotrzeć do każdego klienta. Dowiesz się więcej o internetowym marketingu, zarządzaniu kryzysowymi sytuacjami w relacjach z klientami, budowaniu strategii i poszukiwaniu branży właściwej do prowadzenia swojej działalności. Przekonasz się, jak najlepiej wykorzystać w e-biznesowych działaniach potęgę mediów społecznościowych oraz analizę big data.

Maciej Dutko (ur. 1979 r.) jest przedsiębiorcą, inwestorem, pisarzem, socjologiem i filozofem zajmującym się problematyką internetu. Jest koordynatorem, redaktorem oraz autorem książek z cyklu `Biblia e-biznesu`, w ramach którego ukazały się już trzy publikacje pod tym tytułem. Jest uważany za jedną z najbardziej wpływowych postaci polskiego biznesu w internecie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 175x245
Liczba stron: 856
ISBN: 9788383222318
Wprowadzono: 24.11.2022

RECENZJE - książki - Biblia e-biznesu 3.0 - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: