SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Key Text
Oprawa miękka
Liczba stron 459
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Darmowa dostaw z Inpost Pay produkt

Opis produktu:

"Podręcznik obejmuje podstawowy wyklad biznesu miedzynarodowego podporzadkowany koncepcji przedsiebiorstwa widzianego jako uczestnika miedzynarodowych strategii i miedzynarodowych operacji. Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca. Synteza Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji Pytania kontrolne Literatura zalecana
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: okazje do -60%,  Tania Książka
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Key Text
Oprawa: miękka
Wymiary: 164 x 239
Liczba stron: 459
ISBN: 83-87251-66-6
Wprowadzono: 26.02.2007

RECENZJE - książki - Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych - Marcin K. Nowakowski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: