O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Novae Res |
Oprawa miękka |
Liczba stron 290 |
Opis produktu:
`Każdy dom ma swoje sekrety... Czy na pewno chcesz je poznać?
Marzycielski Everard i jego rozważna siostra Geraldine przyjeżdżają na wakacje do odludnej rezydencji wuja Jonathana, należącej od pokoleń do zamożnej rodziny Brownów. Kiedy wokół rodzeństwa zaczynają się dziać niepokojące rzeczy, a przeszłość mieszkańców owianej tajemnicą posiadłości domaga się ujawnienia, wyjście jest tylko jedno: stanąć twarzą w twarz ze skrywaną od lat prawdą, nawet jeśli okaże się niewygodna...
Krzysztof Sperkowski na nowo odkrywa klasyczny motyw wiktoriańskiego dworu, by stworzyć fascynującą opowieść o trudach dorastania, dziecięcej odwadze i potrzebie wytrwałości w dążeniu do prawdy. Przede wszystkim jednak Brown Residence to niezwykła historia o wspólnym odkrywaniu rodzinnej przeszłości - z dziejami tragicznej miłości w tle.
Kiedy z kolei prosił wuja, by mu opowiedział ciekawostki o wspólnych przodkach, kim byli, czym się zajmowali, Jonathan zawsze odkładał ten temat na później i obiecywał, że wróci do niego, kiedy będzie miał więcej czasu (...)
Pewnego razu zapytany po raz kolejny przez chłopca, kim byli jego rodzice i dziadkowie, zdenerwował się i odszedł od stołu. Tego samego dnia podczas wieczornej toalety panna Beatrice zabroniła Everardowi wracać do tematu w obecności wuja. Chłopiec niechętnie zastosował się do prośby i obiecał nie nękać go podobnymi pytaniami. Nie znaczyło to bynajmniej, że stracił zainteresowanie przeszłością rezydencji i jej mieszkańców. W końcu była to również jego rodzina.`
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.