- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych"Na czym bazują techniki analizy danych"Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google"Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych"Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki społeczne, Ekonomia i biznes, Marketing i reklama |
Wydawnictwo: | One Press |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 165x235 |
Liczba stron: | 304 |
ISBN: | 9788383227283 |
Wprowadzono: | 10.06.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.