SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym Karty pracy

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Harmonia
Oprawa miękka
Liczba stron 108
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełÂ­nosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: Harmonia
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Pedagogika,  Upośledzenie fizyczne,  Upośledzenie umysłowe
Wydawnictwo: Harmonia
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 220x300
Liczba stron: 108
ISBN: 978-83-7134-730-6
Wprowadzono: 11.09.2014

RECENZJE - książki - Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym Karty pracy - Alicja Tanajewska, Renata Naprawa

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.8/5 ( 25 ocen )
  • 5
    23
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Autorki

ilość recenzji:1

brak oceny 4-09-2016 09:49

Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Ocenę wykonujemy: ? na początku realizacji IPET; ? po rocznej realizacji IPET; ? po każdym etapie nauczania; ? na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych. Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolności szkolnych i sprawności motorycznej oraz zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki. Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.

Czy recenzja była pomocna?