- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska |
Oprawa miękka |
Liczba stron 80 |
Jelita są ukryte głęboko wewnątrz ciała, ale tak jak nasza skóra nieustannie stykają się ze światem zewnętrznym. Ten kontakt jest znacznie intensywniejszy nie tylko z racji ich rozmiarów (mają około 300 metrów kwadratowych), ale także z powodu niezwykle chłonnej i delikatnej struktury tego narządu. Każdego dnia jelita muszą mierzyć się z niezliczoną masą bakterii chorobotwórczych, wirusów, grzybów, toksyn, które - począwszy od jamy ustnej - wędrują przez cały przewód pokarmowy. W dodatku fundujemy im stres, bo przecież miliony szlaków nerwowych łączą je z mózgiem. Rezygnujemy też z aktywności, co sprawia, że nie są należycie ukrwione i odżywione. Od niedawna jelita mają nowego, niezwykle zaciętego wroga: koronawirus okazał się bowiem czynnikiem potęgującym nadwrażliwość i wywołującym wiele schorzeń jelit. Jak im pomóc? Przede wszystkim dobrym jedzeniem. Odpowiednie posiłki przywrócą naturalny rytm, zregenerują je i sprawią, że zaczną radzić sobie z tym, co im szkodzi. Taki leczniczy jadłospis znajdziesz w tej książce.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | wysyłka 24h |
Kategoria: | Kulinaria, Poradniki, Zdrowie |
Wydawnictwo: | Ringier Axel Springer Polska |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 154x213 |
Liczba stron: | 80 |
ISBN: | 9788382500981 |
Wprowadzono: | 22.04.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.