Opis produktu:
Jest to praktyczny przewodnik skutecznego nauczania, panowania nad zachowaniem uczniów i koleżeńskiego wsparcia. Na przykładach z praktyki przedstawia związek między skutecznym nauczaniem, a kierowaniem zachowaniami uczniów, dyscypliną i wsparciem kolegów-nauczycieli. Daje jasne wskazówki, jak sobie radzić z problemami stwarzanymi przez wyzywających lub prowokacyjnych uczniów, uczniów z problemami emocjonalnymi, ale także przez własny gniew. Uczy podstawowych zasad skutecznego kierowania trudną klasą.
Podstawowe przesłanie dokumentowane przez autora w tej książce jest następujące: pojedynczy nauczyciel nie ma szans na opanowanie trudnej klasy, ale stworzenie dobrej strategii szkoły, opartej na współpracy i wzajemnym wsparciu nauczycieli, może zdziałać cuda. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce takie strategie można tworzyć i wprowadzić w życie.
Jest to książka napisana przez praktyka, który doskonale wie, jakim wyzwaniem jest praca nauczyciela i dlatego polecamy ją wszystkim nauczycielom i dyrektorom szkół, niezależnie od stażu pracy i doświadczenia. Polecamy ją też studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich – ta książka spowoduje, że Wasze wejście do szkoły będzie dużo lepsze, skuteczniejsze i spokojniejsze.
Skrócony spis treści:
1. Dynamika zachowania klasy
2. Nowa klasa, nowy rok: wprowadzający etap sterowania
3. Język sterowania zachowaniem
4. Efektywne nauczanie
5. Postępowanie poza zajęciami
6. Problemy emocjonalne i zaburzenia zachowania u dzieci trudnych
7. Opanowywanie złości w nas samych i u innych
8. Kiedy pojawią się problemy: trudna klasa, trudne czasy
Bill Rogers to znany w świecie anglosaskim konsultant edukacyjny, który w szkołach i na uniwersytetach prowadzi dla nauczycieli i dyrektorów szkół seminaria w dziedzinie szkolnych strategii kierowania zachowaniem uczniów, utrzymania dyscypliny podczas lekcji, skutecznego nauczania, panowania nad stresem i opieki nad nauczycielami. Jest znany ze swej wrażliwości na nauczycielskie troski i potrzeby, a także z praktycznego podejścia do problemów. Książka ta jest wynikiem jego własnych doświadczeń z pracy w szkołach w Wielkiej Brytanii i Australii, a także jego wieloletniej pracy szkoleniowej wśród nauczycieli.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024