- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Muza |
Data wydania 2024 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 22 |
Cześć! Nazywam się Tadzio. Jestem przedszkolakiem i mam naprawdę wyjątkowych kolegów. Dziś poznacie jednego z nich - Złość.
Kiedyś niezbyt się lubiliśmy. Teraz wiem, że Złość nie chce nikomu zrobić nic złego. Wręcz mi pomaga - gdy jest obok mnie, to łatwiej mi mówić o tym, co mi przeszkadza i czego potrzebuję. Choć nie zawsze jest to łatwe. To co? Dołączycie do mnie i Złości?
Emocje Tadzia to seria książek wspomagających rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Jej autor, Artur Gębka, na co dzień pracuje jako psycholog i doskonale rozumie skomplikowany świat dziecięcych emocji. Dzięki łatwemu tekstowi i przykuwającym wzrok ilustracjom mali czytelnicy będą mogli poznać różne emocje. Książki ułatwią także dorosłym rozmowę z dziećmi na temat uczuć i w przystępny sposób objaśnią sprawy bliskie maluchom.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Dla dzieci, Książki edukacyjne, książki dla przedszkolaka, książki o emocjach, książki o emocjach dla dzieci |
Wydawnictwo: | Muza |
Wydawnictwo - adres: | info@muza.com.pl , http://www.muza.com.pl , 00-590 , ul. Marszałkowska 8 /II p , Warszawa , PL |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 150x150 |
Liczba stron: | 22 |
ISBN: | 9788328731929 |
Wprowadzono: | 13.09.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.