SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Universitas
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 292

Bestsellery z książek

O pochodzeniu. Ujęcie naukowe Książka 29,69 zł
Dodaj do koszyka
Wola sensu Książka 26,00 zł
Dodaj do koszyka
Eseje sensowne Książka 34,73 zł
Dodaj do koszyka
Po co żyjemy Książka 9,70 zł
Dodaj do koszyka

Opis produktu:

Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie można zapytać o gry wideo. Czym są i jakie miejsce zajmują w rzeczywistości? Czym różni się gra wideo od dzieła sztuki i tabliczki czekolady? To tylko niektóre z pytań stawianych przez prezentowaną pracę. Zapraszam w podróż po świecie gier wideo w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania o ich istotę oraz miejsce w otaczającym nas świecie. Wojciech Sikora `Rozprawa Wojciecha Sikory jest w dużej mierze pionierska na gruncie polskim (). Posiada ona rozliczne walory poznawcze i jest udaną próbą realizacji odważnego, by nie powiedzieć miejscami karkołomnego, zadania, określonego przez przyjęty projekt badawczy. () Autor zaprezentował w swej książce szereg świetnych analiz. Otwierają one interesujące pola badawcze, zachęcają do dalszych poszukiwań, ustalają ważne dla filozoficznej teorii gier wideo fakty`. Prof. dr hab. Krzysztof Stachewicz Wojciech Sikora doktor filozofii; doktoryzował się w Instytucie Filozofii Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Publikował m.in. w czasopiśmie `Hybris` oraz `Humanistyka i Przyrodoznawstwo`. Centralnym punktem jego zainteresowań badawczych są gry wideo wraz z szeroką gamą związanych z nimi zjawisk.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Kulturoznawstwo,  Nauki humanistyczne,  Filozofia,  Filozofia współczesna
Wydawnictwo: Universitas
Wydawnictwo - adres:
laszczyk@aps.edu.pl , 02-353 , ul. Szczęśliwicka 40 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 150x235
Liczba stron: 292
ISBN: 9788324239184
Wprowadzono: 06.05.2023

Produkty do 10 zł

Paszport turysty Książka 9,41 zł
Dodaj do koszyka
Po co żyjemy Książka 9,70 zł
Dodaj do koszyka
Brzmienia Wyspiańskiego (twarda) Książka 8,89 zł
Dodaj do koszyka
Człowiek Telewizyjny Książka 9,03 zł
Dodaj do koszyka
Katastrofy Warszawa Berlin Paris Książka 9,95 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena - Wojciech Sikora

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: