SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Google Analytics od podstaw Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Helion
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 296
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna.

Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.

Najciekawsze zagadnienia:

integracja Google Cloud z GA4
przeprowadzanie integracji GA4
przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia
projektowanie przepływów danych
dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych
Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!

O książce

Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną!

Melinda Schiera, strateg do spraw analityki
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Informatyka,  Programowanie
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 296
ISBN: 978-83-8322-849-5
Wprowadzono: 06.10.2023

RECENZJE - książki - Google Analytics od podstaw Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów - Mark Edmondson

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: