Granice w życiu nastolatków
kiedy mówić TAK, jak mówić NIE O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Koinonia |
Oprawa miękka |
Liczba stron 307 |
Opis produktu:
Kiedy mówić TAK, jak mówić NIE. Wiek dorastania to burzliwy okres życia zarówno dla nastolatka, jak i jego rodziców. Dr John Townsend jest psychologiem, specjalistą w dziedzinie wychowywania, a jego spostrzeżenia i wskazówki pomogą ci nauczyć nastolatka odpowiedzialności za swoje czyny, postawy i emocje. Książka ta jest bardzo popularna wśród pedagogów, psychologów, nauczycieli, rodziców oraz wszystkich tych, którzy pragną pomóc nastolatkom bezpiecznie wkraczać w dorosłość.
Jeśli...
Zastanawiasz się, jak kochać swoje dziecko, kiedy ma `naście` lat i nagle odrzuca Twoją miłość, nieudolnie próbuje być niezależne...
Szukasz pomysłów na pełne mądrości podejście, które nie tylko może pomóc przetrwać burzliwe nastoletnie lata Twojego dziecka, ale również wyznaczy mu bezpieczne granice wchodzenia w dorosłość...
Pragniesz odkryć świat nastolatka, zrozumieć, jak myśli, co czuje i czego pragnie Twój nastolatek...
Potrzebujesz konkretnych przykładów, jak najlepiej zareagować w odniesieniu do konkretnych problemów czy w zaistniałych sytuacjach?
Chcesz okazywać mu miłość i jednocześnie wprowadzać zdrowe ograniczenia oraz dobre zasady... to ta książka Granice w życiu nastolatków? będzie dla Ciebie wielką pomocą.
Dzięki tej książce możesz zdobyć nie tylko potrzebne informacje, ale również cenne umiejętności, niezbędne dla wszystkich rodziców nastolatków:
kiedy mówić TAK i jak mówić NIE, czyli jak wprowadzać zdrowe, oparte na miłości granice.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.