- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Książka Juliusza Skurewicza prezentuje w zarysie rozwój handlu morskiego na przestrzeni dziejów, od starożytności po czasy nam współczesne, w różnych rejonach świata. Osobne rozdziały Autor poświęcił historii piractwa morskiego i morskiego handlu niewolnikami. Ostatni z rozdziałów poświęcony jest historii Gdańska. Książka jest ilustrowana mapami i zdjęciami.
?To nie jest książka naukowa. Nie jestem naukowcem, a więc, z przyczyn oczywistych, nie pokusiłbym się o napisanie takiej książki. Przy bardzo dużej dozie dobrej woli można by ją nazwać popularno-naukową, ale ja wolę uważać ją za próbę opisu, w jaki sposób rozwijał się handel światowy drogą morską. W niektórych miejscach być może udało mi się nawet wyjaśnić, dlaczego rozwijał się tak, a nie inaczej.
Od ponad pół wieku jestem praktykiem w dziedzinie logistyki, w tym i w zakresie organizowania transportów morskich towarów będących przedmiotem handlu morskiego. Być może jest to niewybaczalna megalomania, ale wyszedłem z założenia, że moje bogate doświadczenie w tej dziedzinie oraz osobiste zainteresowania dają mi jakieś podstawy i w pewnym sensie też prawo do zajęcia się tą tematyką i opisania jej w formie książkowej?.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | nowości |
Wydawnictwo: | Agencja Wydawnicza Gajus |
Oprawa: | miękka |
Wymiary: | 145x210 |
Liczba stron: | 538 |
ISBN: | 9788396300522 |
Wprowadzono: | 08.10.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.