-
Książki
Książki -
Podręczniki
Podręczniki -
Ebooki
Ebooki -
Audiobooki
Audiobooki -
Gry / Zabawki
Gry / Zabawki -
Drogeria
Drogeria -
Muzyka
Muzyka -
Filmy
Filmy -
Art. pap i szkolne
Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023. książka
Oprawa miękka |
Every day, the brain receives and assimilates visual information that influences our consumer decisions. Often we buy a product only because we learned about its existence, and now we want to have "that thing from advertising" at home. The transition from "I see" to "I want" happens quickly and unconsciously. Yes, modern brands know our secrets. But we can outwit them by mastering blindsightthe ability to see the invisible in the consumer world. From now on, the question of why we buy junk is not rhetorical. You'll learn to separate context from behavior, avoid sunk cost traps, and master long-term planning. It is enough to be a passenger in your own plane, become the chief pilot to choose the direction of movement in the consumer world without "golden offers" and "unique promotions".
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Książki po ukraińsku, Książki po ukraińsku dla dzieci i młodzieży |
Oprawa: | miękka |
ISBN: | 9789669829375 |
Wprowadzono: | 24.05.2023 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.