SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Innowacyjność jako efekt współpracy zamawiających (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Data wydania 2022
Oprawa twarda
Liczba stron 200
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

<p>Przedłożona do recenzji monografia pt. Innowacyjność jako efekt współpracy zamawiających z wykonawcami w systemie zamówień publicznych prezentuje wysoki poziom merytoryczny, bazuje na obszernej literaturze przedmiotu oraz badaniach Autora zrealizowanych w ramach projektu DIALOG. Tematykę, w której ulokowane jest niniejsze opracowanie, jednoznacznie uważam za interesującą i aktualną. Rozważania na temat współpracy podmiotów w systemie zamówień publicznych są w ostatnich latach rozbudowane i wielowątkowe, ale w mojej ocenie nie jest to temat mocno eksploatowany. Dlatego też uznaję, że recenzowana monografia jest jedną z niewielu o proponowanej tematyce na rynku polskim. Stanowić może podstawę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną dla osób poszukujących poszerzonej wiedzy z zakresu współpracy zamawiających z wykonawcami innowacyjnych zamówień publicznych. []</p>
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 240x179
Liczba stron: 200
ISBN: 9788322796665
Wprowadzono: 23.01.2023

RECENZJE - książki - Innowacyjność jako efekt współpracy zamawiających - Mateusz Hałka

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: