SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo C.H. Beck
Data wydania 2018
Oprawa miękka
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już we wtorek!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki, sposoby i motywy działań biznesowych i marketingowych w zakresie umiędzynarodowienia podmiotów na rynku Unii Europejskiej.

Monografia może zostać wykorzystana przez pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych problematyką marketingu i biznesu międzynarodowego, jak również menedżerów polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność zagraniczną lub planujących ekspansję na rynki krajów Unii Europejskiej.


Końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: outlet,  Tania Książka,  wysyłka 24h
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Marketing i reklama
Wydawnictwo: C.H. Beck
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2018
Wymiary: 24x16.5x2.3
Wprowadzono: 31.12.2024

RECENZJE - książki - Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - Marcin Komor

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: