- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo C.H. Beck |
Data wydania 2018 |
Oprawa miękka |
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki, sposoby i motywy działań biznesowych i marketingowych w zakresie umiędzynarodowienia podmiotów na rynku Unii Europejskiej.
Monografia może zostać wykorzystana przez pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych problematyką marketingu i biznesu międzynarodowego, jak również menedżerów polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność zagraniczną lub planujących ekspansję na rynki krajów Unii Europejskiej.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | outlet, Tania Książka, wysyłka 24h |
Kategoria: | Nauki społeczne, Ekonomia i biznes, Marketing i reklama |
Wydawnictwo: | C.H. Beck |
Oprawa: | miękka |
Rok publikacji: | 2018 |
Wymiary: | 24x16.5x2.3 |
Wprowadzono: | 31.12.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.