SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jak być dobrym sprzedawcą

Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa miękka
Liczba stron 294

Opis produktu:

Autor bestsellera `Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację` przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce `Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację` Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje - często sprzeczne z intuicją - spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę `zawsze finalizuj transakcję` wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.

W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Sprzedaż,  książki o sprzedaży,  Poradniki,  Praca i kariera,  Motywacja
Wydawnictwo: Studio Emka
Wydawnictwo - adres:
wydawnictwo@studioemka.com.pl , http://www.studioemka.com.pl , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 145x220
Liczba stron: 294
ISBN: 978-83-63773-76-2
Wprowadzono: 22.04.2014

RECENZJE - książki - Jak być dobrym sprzedawcą, Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - Daniel H. Pink

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 16 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    4
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: