SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jak komunikować się w pracy? (twarda)

dobre praktyki

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Cztery Głowy
Oprawa twarda
Liczba stron 80

Opis produktu:

To NIE jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim - jak lepiej słuchać. Nauczysz się kształtować empatię. Minimum teorii i solidna porcja praktyk. Bo komunikacja to narzędzie - najlepsze narzędzie do budowania relacji. Warto używać go z pełną świadomością. By osiągać swoje cele i budować lepsze relacje.
Rozwiń się! Teraz!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: książki o związkach,  Poradniki,  Komunikacja interpersonalna,  Praca i kariera
Wydawnictwo: Cztery Głowy
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wymiary: 125x70
Liczba stron: 80
ISBN: 9788378433194
Wprowadzono: 28.10.2019

RECENZJE - książki - Jak komunikować się w pracy?, dobre praktyki - Piotr Bucki

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: