SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Copywriting & Webwriting

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

Opis produktu:

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
* Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
* Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
* Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
* Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Marketing i reklama,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 140 x 208
Liczba stron: 168
ISBN: 978-83-283-9182-6
Wprowadzono: 27.05.2022

Artur Jabłoński - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: