- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Studio Emka |
Data wydania 2024 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 236 |
"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem".STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie
"Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji".BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada
"Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację".DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders
To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy.
Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz.
Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi.
Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie.Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku.
W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić.Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. Trzeba iść dalej.Ale nie musi tak być.Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś:• utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe;• ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze;• zresetować te, które są w porządku – by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę.W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam – trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych.Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje!
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | książki o emocjach, Poradniki |
Wydawnictwo: | Studio Emka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2024 |
Liczba stron: | 236 |
ISBN: | 9788368064049 |
Wprowadzono: | 06.05.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.