Opis produktu:
Jak stąd, gdzie jesteś, dostać się tam, gdzie chcesz się znaleźć, czyli co nauka mówi o zmianach
Zapominalstwo. Prokrastynacja. Impulsywność. Lenistwo. Jak to się dzieje, że rujnują one starannie przygotowane plany, uniemożliwiając zmianę nawyków i realizację zamiarów?
Katy Milkman całą swoją karierę poświęciła badaniu zmian behawioralnych. Odkryła, że ponieważ nie można w pełni pozbyć się niepożądanych uwarunkowań i przyzwyczajeń - są one częścią ludzkiej natury! - to zamiast bezskutecznie z nimi walczyć, powinniśmy je przechytrzyć i sprawić, by zaczęły działać na naszą korzyść. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy jednak skutecznej strategii. O tym właśnie pasjonująco pisze Milkman w tej przełomowej książce, pełnej intrygujących przykładów i naukowo ugruntowanych sposobów, które poprowadzą cię prosto do celu - do zmiany, jakiej pragniesz dokonać w swoim życiu. Jak pokazuje Milkman, zmiana przychodzi najłatwiej i najskuteczniej się utrwala, gdy zaczynasz rozumieć, co stoi na twojej drodze do sukcesu - dopiero wówczas możesz dopasować do tej przeszkody strategię działania.
Bazując na własnych badaniach oraz pracach swoich cenionych współpracowników, Milkman w Jak zmieniać w przystępny i barwny sposób prezentuje przydatne strategie identyfikowania i przezwyciężania najczęstszych przeszkód na drodze do pożądanej zmiany.
Dzięki wciągającym historiom dowiesz się między innymi:
- jak uleganie zachciankom może stać się atutem, czyli czym jest pakietowanie pokus
- że udzielając komuś rad nawet w kwestiach, z którymi sobie nie radzisz, sam również możesz osiągnąć więcej
- jak dobrze wykorzystać wpływ otoczenia
- czy warto czasem być leniwym.
Bez względu na to, czym się zajmujesz i czy chcesz dokonać zmiany w życiu osobistym, zawodowym czy w swoim środowisku, Jak zmieniać podsunie ci bezcenne strategie oparte na badaniach naukowych, które pomogą ci zacząć, zmienić i wytrwać.
Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce ulepszyć swoje nawyki lub swoje życie. Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku
Przełomowa książka. Pokazuje, że każdy z nas może być superczłowiekiem. - Angela Duckworth, autorka bestsellera Upór
Jeśli marzysz o nowym sobie, zacznij od przeczytania tej książki. - Dan Heath, współautor bestsellerów Przyczepne historie i Pstryk
Inteligentna, pionierska i pełna największych odkryć tej dekady. - Arianna Huffington, założycielka i CEO Thrive Global
Katy Milkman jest cudowna. W tej książce zdradza wszystkie swoje sekretne taktyki. - Richard H. Thaler, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, autor bestsellera Impuls
Ta książka przypomina najmądrzejszego przyjaciela na świecie, który szepcze ci do ucha. Po jej przeczytaniu zechcesz wysłać Katy Milkman podziękowania. - Daniel H. Pink, autor bestsellerów Kiedy, Drive oraz Jak być dobrym sprzedawcą
Mistrzowskie wyjaśnienie, jak działa zmiana behawioralna. - David Epstein, autor bestsellera Sięgaj jak najdalej
Każdy z nas chce wiedzieć, co sprawia, że człowiek jest w stanie się zmienić, i co czyni tę zmianę trwałą. Milkman korzysta z najnowszych odkryć naukowych, by udzielić nam odpowiedzi. Carol S. Dweck, autorka bestsellera - Nowa psychologia sukcesu
Wyjątkowy plan działania, pomagający przezwyciężyć trudności związane z największym życiowym wyzwaniem: staniem się tym, kim uważamy, że powinniśmy być. Stanley McChrystal, emerytowany generał Armii Stanów Zjednoczonych, autor bestsellerów Team of Teams i Leaders
Dr Katy Milkman - wykładowczyni w Wharton School na Uniwersytecie w Pensylwanii, stypendystka Jamesa G. Dinana, gospodyni Choiceology - popularnego podcastu Charlesa Schwaba na temat ekonomii behawioralnej. W trakcie swojej kariery Katy pracowała dla kilkudziesięciu organizacji lub była ich głosem doradczym w kwestiach związanych z inicjowaniem pozytywnych zmian; wśród nich znalazły się między innymi: Google, Departament Obrony Stanów Zjednoczonych, amerykański oddział Czerwonego Krzyża i Walmart. Jako nagradzana naukowczyni i wykładowczyni Katy często pisze dla renomowanych gazet i magazynów, w tym dla `The Washington Post`, `The New York Times`, `The Economist`, `USA Today` czy `Scientific American`.