SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Jakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Poltext
Data wydania 2021
Oprawa miękka
Liczba stron 718
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Słuszności tytułowej tezy `Jakość kosztuje` dowodzi, przedstawiając ZJ jako zarządzanie potencjałem zasobów organizacji, w którym: zapewnienie polega na alokacji potencjału, zgodnie z przyjętą taktyką użycia zasobów, natomiast doskonalenie polega na zwiększaniu dostępnego potencjału.

Pokazuje, że zakres wykorzystania dostępnego potencjału organizacji zależy od poziomu zaangażowania kierownictwa poziomu strategicznego w doskonalenie, a wyrazem przywództwa w doskonaleniu, sprawowanego przez kierownictwo, jest: rozwijanie własnych kompetencji, właściwych dla paradygmatu Shewharta, niezbędnych w sprawowaniu przywództwa; wzięcie odpowiedzialności za podejmowane decyzje i udostępnienie potencjału władzy do powstrzymania ich negatywnych skutków; kształtowanie strategii rozwoju potencjału organizacji, wykorzystującej wzrost zrównoważony; tworzenie warunków do maksymalnego wykorzystania potencjału zaangażowania interesariuszy organizacji w jej rozwój.

Jak stwierdza recenzent książki: `Monografia jest oryginalną, wielowątkową i ważną pozycją w obszarze nauki o zarządzaniu. Autor przedstawia ciekawe rozważania dotyczące kompetencji przywódcy w procesie zarządzania organizacją. Sięga do Systemu Pogłębionej Wiedzy Deminga (SPW). Stawia słuszną tezę, że warunkiem koniecznym zrównoważonego rozwoju potencjału organizacji jest przywództwo kierownictwa strategicznego oparte na SPW. Dużo uwagi poświęca roli przywództwa i jego cechom. Zmierza w ten sposób do zamodelowania rozwijania potencjału organizacji i jego cykliczności`.

Prof. ALK dr hab. inż. Jan M. Myszewski - od lat bada strukturę procesu zarządzania jakością. Obecnie pracuje na Akademii Leona Koźmińskiego. Wykłada zarządzanie jakością, zarządzanie logistyką i zarządzanie produkcją. Autor podręcznika `Po prostu jakość` oraz licznych publikacji w czasopismach naukowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: MT Biznes
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2021
Wymiary: 165
Liczba stron: 718
ISBN: 9788381752862
Wprowadzono: 07.08.2022

RECENZJE - książki - Jakość kosztuje. Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji - Jan M. Myszewski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

mgo**********

ilość recenzji:2

28-09-2022 11:03

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Jakość kosztuje to z jednej strony podręcznik akademicki, a z drugiej książka pokazująca w jaki sposób można poprawić / zbudować jakość w organizacji. Dla każdego z elementów książki jasno został określony cel, który pomaga w zrozumieniu, nawet dla osób, które nie posiadają pełnej wiedzy w tej dziedzinie. Książka pomaga zgłębić temat jakości, różnorodnego podejścia do niej oraz jak można wykorzystać potencjał przedsiębiorstwa. Polecam nie tylko na długie zimowa wieczory, ale również jako zbiór wskazówek strategicznych dla zarządów w celu optymalizacji ich biznesów. Książka zawiera informacje o jakości na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym

Czy recenzja była pomocna?

mgo**********

ilość recenzji:2

28-09-2022 10:30

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Jakość kosztuje to z jednej strony podręcznik akademicki, a z drugiej książka pokazująca w jaki sposób można poprawić / zbudować jakość w organizacji. Dla każdego z elementów książki jasno został określony cel, który pomaga w zrozumieniu, nawet dla osób, które nie posiadają pełnej wiedzy w tej dziedzinie. Książka pomaga zgłębić temat jakości, różnorodnego podejścia do niej oraz jak można wykorzystać potencjał przedsiębiorstwa. Polecam nie tylko na długie zimowa wieczory, ale również jako zbiór wskazówek strategicznych dla zarządów w celu optymalizacji ich biznesów. Książka zawiera informacje o jakości na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?