Język niemiecki w pracy. Rozmówki niemieckie + CD
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Język niemiecki w pracy to opracowanie to opracowanie skierowane do osób, którym znajomość języka niemieckiego jest potrzebna podczas wykonywania obowiązków zawodowych. Publikację kierujemy przede wszystkim do osób, które pracują lub zamierzają pracować za granicą. Opracowanie będzie również przydatne tym osobom, którym znajomość języka niemieckiego jest pomocna w pracy w Polsce. W opracowaniu uwzględniono wiele aspektów związanych zatrudnieniem, takich jak: poszukiwanie pracy, ogłoszenia pracodawcy, pisanie listu motywacyjnego i CV, rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą, wynagrodzenie za pracę, czas pracy, zakres obowiązków, warunki pracy. W książce zamieszczono rozdziały pozwalające przyswoić słownictwo związane z różnorodnymi pracami, takimi jak: prace budowlane, instalacje elektryczne i CO, praca w warsztacie samochodowym, naprawa sprzętu gospodarstwa domowego, praca kelnera, praca w barze, praca w kuchni, sprzątanie, opieka nad dziećmi i osobami starszymi, prace ogrodnicze. Ponadto opracowanie podejmuje podstawową tematykę nie związaną bezpośrednio z zatrudnieniem. Tematyka ta została podzielona na kilkanaście grup tematycznych, takich jak np.: podróż, wycieczki, zakupy, restauracja, sport, wypoczynek i inne. W książce omówiono również najważniejsze cechy języka niemieckiego oraz podstawowe zasady i reguły gramatyczne. Na dołączonej płycie znajdują się nagrania słów, zwrotów i rozmówek w języku polskim i niemieckim. Płyta zawiera ponad 3 godziny nagrań w formacie mp3.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.