Komunikacja wizerunkowa w mediach
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Astrum |
Oprawa miękka |
Liczba stron 132 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji.
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki humanistyczne |
Wydawnictwo: | Astrum |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 1340x1950 |
Liczba stron: | 132 |
ISBN: | 978-83-7277-799-7 |
Wprowadzono: | 23.06.2015 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.