SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Konsumpcja w czasach pandemii

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 170
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-1. Zawiera:rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 176x250
Liczba stron: 170
ISBN: 9788320825060
Wprowadzono: 19.08.2022

RECENZJE - książki - Konsumpcja w czasach pandemii - Agnieszka Żbikowska, Paweł Chlipała

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: