- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo MAC |
Data wydania 2024 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 528 |
Jest Wrocław, który znają wszyscy. Jest też Wrocław drugi - niewidoczny, tajemniczy, śmiertelnie‌ to znaczy nieśmiertelnie niebezpieczny. A może właściwiej byłoby napisać nieumarle niebezpieczny? Jedno jest pewne - ten, kto go odkryje, znajdzie się w tarapatach. I chyba nikogo nie zdziwi, że tym kimś są odwiedzacze - z kotem Marianem na czele. W kolejnej części przygód Baltazara trafiamy w sam środek wyjątkowo undergroundowej intrygi. Średnio zwarta i wątpliwie gotowa drużyna odwiedzaczy stanie oko w oko z dziwnie namacalnym widmem nazizmu, zombizmu i innych potworności. Los wieloświata zależy od Baltazara, a tymczasem na drodze staje mu nie tylko horda potworów, lecz także konkurs tańca, pustawy portfel i maść na poparzenia. Wszystkiemu przygląda się pradawna rasa o pretensjonalnej nazwie...
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | wysyłka 24h |
Kategoria: | Dla dzieci, książki dla dzieci o zwierzętach, książki na zakończenie przedszkola, książki o kotach dla dzieci |
Wydawnictwo: | MAC |
Wydawnictwo - adres: | mac@mac.pl , http://www.mac.pl/ , 25-561 , ul. Witosa 76 , Kielce , PL |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 145x203 |
Liczba stron: | 528 |
ISBN: | 9788381418096 |
Wprowadzono: | 30.08.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.