- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Ta książka to wszechstronny poradnik, dzięki któremu na koty i ich świat spojrzysz okiem eksperta. Dowiesz się, jak dbać o pupila w każdym momencie jego życia, jak go karmić, pielęgnować i spędzać z nim czas. W szczególności znajdziesz tu:
podstawowe wiadomości o żywieniu kota,
oparte na najnowszych badaniach praktyczne porady dotyczące trudnych kocich zachowań,
podpowiedzi pozwalające rozpoznać kocie choroby i wskazówki, jak je leczyć,
przegląd ras.
Dzięki tej publikacji zrozumiesz naturę kota i zdobędziesz wspaniałego kociego przyjaciela.
Graham Meadows jest lekarzem weterynarii. Przez wiele lat pracował w wiejskich regionach Anglii i Nowej Zelandii, a następnie został opiekunem w ogrodzie zoologicznym z Auckland.
Elsa Flint jest specjalistką w dziedzinie zoologii behawioralnej. W Davenport w Nowej Zelandii, gdzie mieszka, udziela miłośnikom psów porad na temat właściwego postępowania z czworonogami. Szczególnie interesują ją zagadnienia komunikacji między ludźmi a zwierzętami.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Poradniki, Zwierzęta, Koty |
Wydawnictwo: | RM |
Wydawnictwo - adres: | rm@rm.com.pl , http://www.rm.com.pl , 03-808 , ul. Mińska 25 /412 , Warszawa , PL |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2024 |
Liczba stron: | 192 |
ISBN: | 9788381518727 |
Wprowadzono: | 15.07.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.