SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Data wydania 2020
Oprawa miękka
Liczba stron 152
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych

1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o radiofonii i telewizji

1.1.1. Egzekwowanie zakazu emisji audycji zawierających treści zdefiniowane w artykule 18 ustępach 1, 2 i 3

1.1.2. Egzekwowanie zakazu emisji audycji, które mogą zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich

1.2. Kontrola w zakresie przestrzegania przez nadawców przepisów dotyczących obecności w programach określonych kategorii audycji i ich minimalnego czasu nadawania

1.3. Kontrola działalności reklamowej i sponsorskiej

1.4. Kontrola programowa mediów publicznych w zakresie realizacji obowiązków misyjnych

Podsumowanie

ROZDZIAŁ II

Zadania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wobec mediów publicznych

2.1. Powołanie spółek mediów publicznych i udział w tym procesie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

2.2. Wybór rad nadzorczych w spółkach mediów publicznych oraz ich pierwszych zarządów i konsekwencje tych decyzji

2.3. Powoływanie rad programowych

2.4. Ustalanie zasad prezentowania i wyjaśniania polityki państwa przez naczelne organy władzy państwowej w mediach publicznych

2.5. Ustalanie trybu dostępu partii politycznych, związków zawodowych i związków pracodawców do mediów publicznych

2.6. Ustalanie zasad emisji audycji wyborczych w mediach publicznych

2.7. Ustalanie trybu informowania w mediach publicznych o działalności organizacji pożytku publicznego

Podsumowanie

BIBLIOGRAFIA
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Kulturoznawstwo,  Nauki humanistyczne
Wydawnictwo: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2020
Liczba stron: 152
ISBN: 9788374388573
Wprowadzono: 24.06.2022

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - Agata Dziekan-Łanucha

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: