- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Dwie siostry |
Data wydania 2024 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 48 |
Urocza opowieść o radości ze wspólnego czytania i o tym, jak wielkim skarbem są książki i biblioteki. Inga Moore, brytyjska mistrzyni ilustracji, z wdziękiem i humorem opowiada kolejną przygodę bohaterów znanych z książki "Dom w lesie".
Łoś co wieczór opowiada swojej rodzinie różne historie. A kiedy okazuje się, że opowiedział już wszystko, postanawia pożyczyć książkę z bajkami. Tylko od kogo? Nie ma jej nikt z sąsiadów - ani borsuki, ani dziki, ani niedźwiedzie, ani nawet bobry! Z pomocą przychodzi dopiero miejska biblioteka
A gdyby tak wszyscy mieszkańcy lasu mogli z niej korzystać, i to bez jeżdżenia do miasta? Żaden problem! Wystarczy otworzyć bibliotekę w... autobusie. W końcu kto nie lubi opowieści?
Inga Moore, ceniona brytyjska ilustratorka i pisarka, znana między innymi z ilustracji do bestsellerowego wydania "O czym szumią wierzby" Kennetha Grahama, tworzy w swoich książkach pełen staroświeckiego wdzięku i ciepła, pogodny świat, w którym dobrze jest być razem.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | Tata też czyta, wysyłka 24h |
Kategoria: | Dla dzieci, książki na zakończenie przedszkola |
Wydawnictwo: | Dwie siostry |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 200x250 |
Liczba stron: | 48 |
ISBN: | 9788381506106 |
Wprowadzono: | 29.04.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.