Manipulacje układu moczowo-płciowego (twarda)
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Medpharm |
Data wydania 2023 |
Oprawa twarda |
Liczba stron 392 |
Opis produktu:
Kolejna publikacja książkowa autorstwa wybitnego, światowej klasy osteopaty, Jean-Pierre Barrala, powinna Państwu pomóc zrozumieć skomplikowany układ powiązań dolegliwości mięśniowo-szkieletowych z układem moczowo-płciowym. Zawartość książki obejmuje wszystkie narządy rejonu miednicy, opisane z punktu widzenia anatomii, fizjologii, patofizjologii, i przedstawia osteopatyczne podejście do możliwości rozwiązywania rozmaitych dysfunkcji. Autor omawia nietrzymanie wysiłkowe moczu, niepłodność, wulwodynię i wiele innych problemów, prezentując szeroką gamę technik zewnętrznych i wewnętrznych, będących podpowiedzią, w jaki sposób osteopatia podchodzi do leczenia tych zaburzeń.
Mam nadzieję, że książka ta uzupełni Państwa bibliotekę i zwiększy zainteresowanie tym sposobem leczenia zaburzeń obrębu miednicy, zachęcając do dalszego studiowania tematu.
dr n.k.f Jarosław Ciechomski, D.O.
Przedstawiciel Barral Instytut Polska
(Fragment z przedmowy do wydania polskiego)
Spis treści:
Przedmowa
Przedmowa do wydania polskiego 13
Rozdział pierwszy
Wprowadzenie 15
Rozdział drugi
Pęcherz 67
Rozdział trzeci
Macica i pochwa 177
Rozdział czwarty
Jajniki i jajowody 303
Rozdział piąty
Podsumowanie 363
Bibliografia 36
Spis ilustracji 375
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Medpharm |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Rok publikacji: | 2023 |
Wymiary: | 0x0 |
Liczba stron: | 392 |
ISBN: | 9788378461586 |
Wprowadzono: | 27.07.2023 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.