SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

MarkEthic Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 156

Opis produktu:

Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy.
Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana ? droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.
Recenzje
Książka o etyce marketingu jest potrzebna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy oraz cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów. A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę. dr inż. Jacek Kotarbiński autor książek o marketingu, m.in. ?Marka 5.0? oraz ?50 praw marketingu Kotarbińskiego?
Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia. Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne wykorzystanie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie buduje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku. Polecam. Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner Prawda kole w oczy.
Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków? Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych. Namawia, żeby tak myśleć o kliencie. Tomasz Rurarz, Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może nawet oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce. I oto pojawił się posłaniec dobrej wiadomości - Mariusz Ryciak ? z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna ? jak pokazuje dobitnie Ryciak ? i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy. dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu To wyjątkowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em. Marcin Gaworski 180heartbeats, ADMen 10 lecia

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Zarządzanie,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo - adres:
recepcja@pwn.pl , http://www.pwn.pl , 02-460 , ul. G. Daimlera 2 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 156
ISBN: 9788301222369
Wprowadzono: 29.10.2022

RECENZJE - książki - MarkEthic Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną - Mariusz Ryciak

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: