SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2024
Oprawa miękka
Liczba stron 256
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już w piątek! Ten produkt może nie dotrzeć do Ciebie przed Świętami!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy

Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego.

Philip KotlerĚśsłynny propagator czterech P marketingu, oraz jego współpracownicy - Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.

Autorzy przedstawiają:

ˇelementy składowe metamarketingu

ˇtechnologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa

ˇsposoby na wykorzystanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej

ˇnajczęstsze przeszkody i pułapki napotykane przez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku

ˇtradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej potrzeby utrzymywania interakcji międzyludzkich.

Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu.

To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą - szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To również lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści.

Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu, ma wyjątkową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich.

- Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University

Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, aby ten uwierzył, że faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc nowy rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia lektura.

- Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-Kucher

Philip Kotler - profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według Wall Street Journal jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków.

Hermawan Kartajaya - założyciel i prezes M Corp, wiodącej firmy świadczącej profesjonalne usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej.

Iwan Setiawan - dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z różnych branż.


Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: wysyłka 24h
Wydawnictwa: MT Biznes
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Marketing i reklama
Wydawnictwo: Mt Biznes
Wydawnictwo - adres:
sekretariat@mtbiznes.pl , http://www.mtbiznes.pl , 02-230 , ul. Jutrzenki 118 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2024
Wymiary: 158x233
Liczba stron: 256
ISBN: 9788382314960
Wprowadzono: 09.09.2024

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: