SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing Drakuli

Jak zarabiać na ludzkich strachach

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa miękka
Liczba stron 208
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach - przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.

Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.

Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Psychologia
Wydawnictwo: Studio Emka
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 210x143x15
Liczba stron: 208
Wprowadzono: 09.05.2019

RECENZJE - książki - Marketing Drakuli, Jak zarabiać na ludzkich strachach - Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    0
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Qultura słowa

ilość recenzji:313

25-08-2019 15:53

Strach się bać ?
Strach towarzyszy ludziom od zarania dziejów i choć zwykle robimy wszystko, by przestać się bać. Choć ten strach demonizujemy zupełnie niesłusznie, bowiem ? o ile nas nie paraliżuje, to może działać na nas motywująco. Zresztą, gdyby nie strach, nasi praprzodkowie zapewne nie żyliby długo, to bowiem swego rodzaju system wczesnego ostrzegania i jeśli nie przeradza się w irracjonalny, bezpodstawny i mało konstruktywny lęk, to warto ze strachem się zaprzyjaźnić.
O tym, jak wdzięcznym tematem może być strach, wiedzą również doskonale dziennikarze czy specjaliści od marketingu, dla których strach jest sposobem na zwiększenie zarobków. To dlatego właśnie wiadomości pełne są przerażających informacji, zaś w sklepach znajdziemy wszystko, co tylko pozwala nam się poczuć odrobinę lepiej, bezpieczniej. Co więcej, nawet jeśli zagrożenie praktycznie nie istnieje, to w interesie wielu jest stworzyć jego wrażenie, zaś kreując odpowiedni scenariusz, od razu podać rozwiązanie problemu.
O tym, w jaki sposób zarabiać właśnie na ludzkim strachu, doskonale wiedzieli: Igor Kozula, Nikolas Koro oraz Siergiej Pawłow, pisząc książkę ?Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach?. Opublikowana nakładem Wydawnictwa Studio Emka pozycja oparta jest na wieloletnim doświadczeniu autorów, specjalistów od marketingu i brandingu. To lektura skierowana przede wszystkim do specjalistów sprzedaży, pracowników działów marketingu, szefów firm, ale również copywriterów czy dziennikarzy ? słowem wszystkich, którzy mają interes w tym, by zarabiać na ludzkim strachu, a także dla tych, którzy przynajmniej raz w życiu ten strach odczuwali.
Kolejne rozdziały, to kolejne fobie obecne w społeczeństwie, a także pokrewne lęki, których występowanie kreuje te same potrzeby. Mimo iż na stronach książki spotkamy się ze sporym ładunkiem humoru, mimo iż napisana ona jest z dystansem do siebie i świata, to zarówno przywołane fobie, jak i odpowiedz na nie w formie produktów, są jak najbardziej realne. Poznamy zatem aerofobię, czyli lęk przed lataniem i zastanowimy się w jaki sposób skupiając się na tej fobii można zwrócić uwagę klientów na dany towar czy usługę, producenci kosmetyków i suplementów diety zatrą ręce czytając o aetatemofobii, czyli lęku przed starzeniem się, zaś firmy cateringowe (szczególnie te oferujące posiłki oparte na zdrowych produktach) zyskają klientów opierając swoją strategię działania na wiedzy o bulimifobii.
Lektura książki daje pojęcie, z iloma lękami tak naprawdę zmagają się ludzie ? autorzy opisali ponad pięćdziesiąt fobii, do tego zaś dochodzą kolejne, które są z nimi skojarzone i / lub stanowią ich źródło bądź konsekwencje. Lęki te zostały ułożone w porządku alfabetycznym, co daje nam możliwość łatwego ich odszukania, zaś po każdym rozdziale odpowiemy sobie na pytania, które pozwolą nam wykreować potrzebę sprzedażową, bądź zaplanować strategię sprzedaży istniejącego już produktu. Co więcej, jeśli odnajdujemy u siebie strach przed opisanymi czynnikami, to mamy szansę zastanowić się, czy w ogóle warto się bać?

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?