SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing jednostek terytorialnych

Przykłady z Polski

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa miękka
Liczba stron 326
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
Z Wprowadzenia

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Polityka
Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydawnictwo - adres:
wydawnictwo@umcs.eu , http://www.umcs.lublin.pl , 20-031 , Radziszewskiego 11 , Lublin , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 244x170
Liczba stron: 326
ISBN: 9788377848180
Wprowadzono: 06.12.2018

Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska - przeczytaj też

Gwiazda która zgasła Książka 30,45 zł
Dodaj do koszyka
Karczmarka Książka 24,96 zł
Dodaj do koszyka
Niedobrani Książka 25,33 zł
Dodaj do koszyka
Niepoprawny układ Książka 39,83 zł
Dodaj do koszyka
Płomień i kruk Książka 34,40 zł
Dodaj do koszyka
Randka z Arlo Książka 13,02 zł
Dodaj do koszyka
To, co utracone Książka 36,40 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Marketing jednostek terytorialnych, Przykłady z Polski - Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: