SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Literanova
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

autor: Raja Rajamannar
wyd.Literanova
stron: Strony: 288, Format: 238x155 mm
data: Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.




Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.



Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.



Dzięki tej książce dowiesz się:



jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;


jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;


jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;


jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;


jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.



Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.




Raja Rajamannar jest uznawany za wizjonera współczesnego marketingu. Znalazł się wśród 25 najbardziej innowacyjnych CMO (dyrektorów marketingu) na świecie według Business Insidera oraz wśród pięciu najbardziej wpływowych CMO według Forbesa. Adweek uznał go za jednego z najlepszych ekspertów od technologii. Rajamannar uzyskał tytuł Billboards Top Branding Power Player oraz znalazł się w CMO Club Hall of Fame. Fashion Group International przyznała mu nagrodę Tech and Brand Innovation.



Rajamannar ma ponad 25 lat doświadczenia w marketingu. Jest prezesem Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers) i dyrektorem marketingu firmy Mastercard. Dzięki niemu w 2019 roku Mastercard został uznany za najszybciej rozwijającą się markę na świecie, a w 2020 roku znalazł się na liście Global Top 10 Brand. Książka Rajamannara Marketing kwantowy uzyskała status bestsellera The Wall Street Journal i została przetłumaczona na ponad 10 języków.


S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Literanova
Oprawa: miękka
ISBN: 9788383670157
Wprowadzono: 05.10.2024

RECENZJE - książki - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: