SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2019
Oprawa miękka
Liczba stron 104
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już w poniedziałek!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki.

Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
- Budować bazę klientów
- Wyróżnić się na tle konkurencji
- Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
- Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
- Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
- Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
- Naprawdę skoncentrować się na kliencie
- W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
- Rozwiązać inne problemy marketingowe

Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako "inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: wysyłka 24h
Wydawnictwa: MT Biznes
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Mt Biznes
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2019
Wymiary: 218x141
Liczba stron: 104
ISBN: 9788380878051
Wprowadzono: 01.10.2019

RECENZJE - książki - Marketing - Brian Tracy

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: