- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Mazury i Warmia bucket list
ˇGdzie znajdują się mosty przypominające rzymskie akwedukty?
ˇKtóra puszcza jest najlepsza na spacer w dziczy?
ˇCo wspólnego ma diabelski kamień z lodowcem?
ˇGdzie leży wojskowa stolica Polski?
Niecodzienna wędrówka przez Krainę Wielkich Jezior Mazurskich, urzekającą Warmię i Powiśle, nieznane Pojezierze Ełckie oraz ziemię lubawską.
Tygiel atrakcji, w którym topowe miejsca przeplatają się z zupełnie nieznanymi: ustronne jeziora o obco brzmiących nazwach, nieujarzmione rzeki i zdumiewająca sieć kanałów, dzikie puszcze, fascynujące muzea i krzyżackie twierdze. Raj dla miłośników aktywnego trybu życia: kajaków, żagli, rowerów i pieszych wędrówek.
Mikołaj Gospodarek
Ukończył studia na Wydziale Filmu i Fotografii w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi. Od 2006 roku zawodowo zajmuje się utrwalaniem piękna krajobrazów. Autor publikacji Bucket list Polska, Bucket list Mazowsze, Bucket list Podlasie, Bucket list Dolny Śląsk, Polska na czterech kółkach, Polska. Weekend na czterech kółkach, Polska z klimatem, Polska pod ziemią, Cuda natury, Zamki, dwory i pałace, Szukając światła, Polska nieodkryta.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Podróże i turystyka, Przewodniki |
Wydawnictwo: | Pascal |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 163x235 |
Liczba stron: | 304 |
ISBN: | 9788383173313 |
Wprowadzono: | 18.06.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.