SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Media, biznes, kultura

Tom III

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo marpress
Oprawa miękka
Liczba stron 100
  • Wysyłamy w 2 - 4 dni + czas dostawy

Opis produktu:

Media, biznes, kultura (tom III) prezentuje ciąg dalszy materiałów z konferencji naukowej zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, w której udział wzięli teoretycy i praktycy - ludzie mediów.

W tomie tym materiały zgrupowano w trzech rozdziałach:

I Współczesne i historyczne uwarunkowania polskiego rynku medialnego;

II Kulturowe uwarunkowania współczesnego rynku mediów;

III Ewolucja mediów a cele społeczne i kulturowe

Książka adresowana jest do środowiska naukowego, studentów, pracowników mediów oraz firm i instytucji związanych z mediami.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Literatura faktu, publicystyka
Wydawnictwo: marpress
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165X240
Liczba stron: 100
ISBN: 978-83-7528-084-5
Wprowadzono: 17.07.2019

RECENZJE - książki - Media, biznes, kultura, Tom III - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: