SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Adam Marszałek
Oprawa miękka
Liczba stron 421
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • IPP kod Lato25 produkty

Opis produktu:

Autor książki zadaje istotne pytanie:

Jaka jest zależność między ewolucją wszechobecnych mediów a komunikowaniem społecznym?

Komunikowanie społeczne nie jest tylko i wyłącznie domeną ludzi, uczestniczą w nim również inteligentne maszyny mające możliwość interakcji między sobą.

Ewolucja technologii medialnych wpływa na rozwój wolnej myśli, nieskrępowanych idei, a nawet rewolucji społecznych.

Wraz z pojawianiem się nowych technologii medialnych powstają nowe określenia, które także ewoluują. Wyrażenie typowe dla czasu medialnego panowania telewizji: urwał się komuś film w okresie ekspansji komputerowej zostaje zastąpione wyrażeniem `wykasować coś z pamięci`. Natomiast na etapie dominacji mobilnej i internetowej niezwykle popularne staje się pytanie: `jesteś jeszcze online?`

W książce poruszono także tematykę problematycznego korzystania z internetu, jak m.in. vaguebooking, konieczność przynależności, histrioniczne zaburzenie osobowości, trollowanie, fałszywe wiadomości (fake news) itp.

Analiza relacji komunikacji werbalnej z niewerbalną prowadzi autora do zmiany starego polskiego przysłowia: `Gdy mówisz papą, nie pokazuj łapą`. Biorąc pod uwagę potwierdzoną naukowo rolę komunikacji niewerbalnej, należy zmienić to przysłowie i podpowiadać: `Gdy mówisz papą, pokazuj też łapą`. Wtedy być może gestykulowanie podczas rozmowy będzie przeszkadzało niektórym tradycjonalistom, ale dzięki temu komunikacja ludzka będzie bardziej naturalna, prosta, bogata i efektywna.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Socjologia
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 0x0
Liczba stron: 421
ISBN: 9788381804332
Wprowadzono: 15.03.2021

RECENZJE - książki - Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne - Andrzej Postawa

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: