SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Młoda fala. Jak odważyć się na biznes (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2016
Oprawa twarda
Liczba stron 256
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

10 historii młodych, przedsiębiorczych Polek, które odważyły się na biznes
Ania Kruk, Kinga Dołęga Lesińska, Aleksandra Porębska, Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz, Patrycja Sankowska, Anula Kołakowska, Barbara Stawarz dzielą się swoimi doświadczeniami, radościami i porażkami.

Bohaterki prowadzą swoje przedsięwzięcia w tak różnych dziedzinach, jak różne bywają nasze umysły, uczucia, cele i drogi życiowe - od mody po zaawansowane technologie IT. To co je łączy, to dokonana praca nad swoim biznesem i nad sobą. Opowiadają jednak nie tylko o tym, jak zrealizowały swoje marzenia o własnej firmie, ale też o trudnościach na jakie napotkały i jak nie straciły motywacji do działania mimo trudnych czasem okoliczności.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Literatura faktu, publicystyka,  Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Rok publikacji: 2016
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 256
ISBN: 978-83-01-18519-0
Wprowadzono: 20.05.2016

RECENZJE - książki - Młoda fala. Jak odważyć się na biznes - Paweł Oksanowicz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.2/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Iwona

ilość recenzji:198

brak oceny 26-07-2016 17:42

Młoda fala. Jak odważyć się na biznes Pawła Oksanowicza to historie dziesięciu kobiet, które odważyły się na otwarcie swoich firm. W książce możemy przeczytać między innymi o losach Anny Kruk, Barbary Stawarz, Marty Remplewicz czy Edyty Kocyk.

Każda z tych opowieści jest inna. Jednak są elementy wspólne ? każda z kobiet ma świadomość tego, jak ważny jest odpowiedni wizerunek marki, a także wiedza na temat tego, co się robi ? bez tego, pasji i wytrwałości żaden biznes nie może się udać. A bohaterkom książki udało się odnieść sukces. Nie od razu był on spektakularny, ale przynajmniej według mnie lepiej piąć się do celu stopniowo, wtedy pozycja na rynku jest pewniejsza.

Mnie najbardziej zaciekawiły historie Anny Kruk, której biznes wyrósł na ponad 170-letniej tradycji jednej z najbardziej znanych rodzin jubilerskich w Polsce, a także opowieść Barbary Stawarz (o jej książce Content Marketing po polsku pisałam niedawno na u) oraz Edyty Kocyk.

Poszczególne rozdziały mają różne formy ? wywiadu oraz artykułu. Osobiście wydaje mi się, że ciekawsze są te części, gdzie autor rozmawia ze swoimi bohaterkami. Dodatkowo każdy z rozdziałów jest opatrzony komentarzem autora, dzięki czemu mamy lepszy pogląd na opisywane sprawy.

Niedawno na blogu miałam okazję przygotować wpis o książce o Polkach w świecie start-upów w Dolinie Krzemowej. Warto przeczytać obie książki, by porównać możliwości, jakie daje kobietom chcących tworzyć nowe firmy, rynek amerykański i polski.

Młoda fala? to książka ciekawa, pokazująca, że dobry pomysł na biznes ma szansę na rozwój, nawet w naszych realiach i mimo różnych przeciwności. Historie są interesujące i intrygujące, a także inspirują do działania?

...

Czy recenzja była pomocna?