SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Difin
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 252
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy
w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej.

Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Psychologia,  Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Socjologia
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 0x0
Liczba stron: 252
ISBN: 9788382702712
Wprowadzono: 13.01.2024

RECENZJE - książki - Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: