SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Muzyka na peryferiach uwagi

Od musique d`ameublement do audiomarketingu

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski
Oprawa miękka
Liczba stron 364

Opis produktu:

Książka stanowi próbę interdyscyplinarnego spojrzenia na kulturę muzyczną XX i XXI wieku przez pryzmat tapety akustycznej. Autorka wskazuje powiązania między koncepcjami funkcjonalnymi, w których muzyka tła jest instrumentem społecznego wpływu (Muzak i audiomarketing), a koncepcjami artystycznymi (Erik Satie i musique d`ameublement, Brian Eno i muzyka ambient) w zamyśle kompozytorskim nastawionymi na tworzenie neutralnego tła. Podejmuje problematykę inżynierii akustycznej w przestrzeni publicznej, łącząc trzy zasadnicze perspektywy badawcze: muzykologiczną, psychologiczną i marketingową, z uwzględnieniem podejścia teoretycznego, historycznego i empirycznego.

Music on the Periphery of Attention. From Musique d`ameublement to Audiomarketing

The book is an attempt to obtain the interdisciplinary insight into the musical culture of the 20th and 21st centuries through the prism of `acoustic wallpaper`. The author indicates the connections between functional concepts, in which background music is an instrument of social influence (Muzak and audiomarketing), and artistic concepts (Erik Satie and musique d`ameublement, Brian Eno and ambient music) intended to create a neutral background filling the public space. She deals with the issues of acoustic engineering in the public space, combining three basic research perspectives: musicological, psychological and marketing, taking into account theoretical, historical and empirical approaches.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Kultura i sztuka,  Kulturoznawstwo,  Muzyka,  Nauki humanistyczne
Wydawnictwo: Uniwersytet Warszawski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 364
ISBN: 9788323550778
Wprowadzono: 01.12.2021

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Muzyka na peryferiach uwagi, Od musique d`ameublement do audiomarketingu - Sylwia Makomaska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: