SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Myślę, czytam, rysuję

Rozwojowy model terapii Część 1

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Arson
Oprawa miękka
Liczba stron 138
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Rozwojowy model terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.

Zadania zawarte w książkach `Myślę, czytam, rysuję` są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty. Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.

Książeczki `Myślę, czytam, rysuję` przeznaczone są dla: dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju, dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości w rozwoju.

Książki `Myślę, czytam, rysuję` to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka. Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem. Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie. Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka można dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Pedagogika,  Dydaktyka
Wydawnictwo: Arson
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 210x297
Liczba stron: 138
ISBN: 9788361022299
Wprowadzono: 03.04.2020

RECENZJE - książki - Myślę, czytam, rysuję, Rozwojowy model terapii Część 1 - Agnieszka Bala

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: