SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Myśleć jak milionerzy

czyli odpowiedź na pytanie, dlaczego biedni biednieją, a bogaci się bogacą

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Złote myśli
Oprawa miękka
Liczba stron 174

Opis produktu:

Na książkę, o której za chwilę przeczytasz (chociaż nie jestem pewien, czy nie kupisz jej w ciemno bez czytania opisu), czekało ponad 3475 czytelników Złotych Myśli. To liczba osób, które do dnia 1 lipca 2009 roku kupiły pierwszą książkę tego Autora, bestseller Efekt Motyla. Wiemy, że poprzednia publikacja tylko zaostrzyła apetyt na większą dawkę genialnych przemyśleń Kamila Cebulskiego.  Czas na zdwojenie doznań, których doświadczył każdy, czytając Efekt Motyla i zwielokrotnienie świadomości bogactwa w Twoim życiu za pomocą kolejnej książki Kamila Cebulskiego Myśleć jak milionerzy . Jak myśleć, aby być bogatym człowiekiem? Poznaj drogę do sukcesu Kamila Cebulskiego - jednego z najmłodszych polskich milionerów.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Poradniki,  Praca i kariera,  Budowanie wizerunku, marka osobista
Wydawnictwo: Złote myśli
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 145x210
Liczba stron: 174
ISBN: 978-83-7582-837-5
Wprowadzono: 15.04.2010

Kamil Cebulski - przeczytaj też

Biznes w kraju dziadów Książka 27,49 zł
Dodaj do koszyka
Efekt motyla Książka 26,91 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Myśleć jak milionerzy, czyli odpowiedź na pytanie, dlaczego biedni biednieją, a bogaci się bogacą - Kamil Cebulski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: