O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Bookplan.pl |
Data wydania 2022 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 222 |
Opis produktu:
Maj 2015. Pięć szalonych dziewczyn jedzie do dalekiego kraju, by go zwyczajnie poznać, jego kulturę, mieszkańców, by zobaczyć Wielki Kaukaz z bliska, zasmakować wyśmienitej kuchni i wina, by odkryć coś, co może niewielu przed nimi widziało?
Czytajcie i oglądajcie: co, gdzie i jak?
Relacje, opisy, porady. Wszystko ciekawie i zabawnie!
Treść książki to treść bloga pisanego przez autorkę w latach 2015-2016 w języku polskim i angielskim: 5girlsingeorgia.blogspot.com.
Autorka już podczas wyprawy po Gruzji chciała się podzielić opowieściami z szerokim gronem przyjaciół i znajomych, którzy byli bardzo ciekawi, jak było. Zamieszcza tu opisy dni, miejsc, przygód, różne ciekawostki oraz porady. ?Uprzedzam, że może być zabawni ci, którzy nas znają, zrozumieją żarty, a mamy nadzieję, że inni czytelnicy też?.
Oprócz wspomnień głównym celem było promowanie Gruzji. My same na początku niewiele wiedziałyśmy wstyd się przyznać, jak mało, choć coraz częściej, słyszy się o tym kraju. Chcę więc promować wiedzę o Gruzji, jej piękno i zachęcać do odwiedzania jej?.
Książka wydana w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej. Niniejsze wydanie zawiera obydwie wersje językowe.
MAGDALENA WOŹNIAK absolwentka lingwistyki stosowanej UMCS w Lublinie, przewodnik
turystyczny. Pasjonatka podróży, sportu i tańca. Miłośniczka języków obcych, płynnie zna języki: angielski, niemiecki, hiszpański oraz włoski. Od ponad pięciu lat jest stewardesą i mieszka w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.