- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.teki wystarczająco bogatej, by odciągnąć klientów od stacjonarnej wypożyczalni. Christina przez kilka dni przyglądała się modelom biznesowym, na podstawie których zbudowane były Blockbuster oraz Hollywood Video, a jej ustalenia nie wyglądały zachęcająco. - Nawet najbardziej popularne wypożyczalnie nie mają łatwego życia - powiedziała. - Żeby cokolwiek zarobić, musisz wypożyczyć kasetę dwadzieścia razy w miesiącu. Potrzebujesz stałego strumienia klientów. A to oznacza, że musisz wyposażać lokal w to, czego chcą ludzie; najlepiej najnowsze tytuły. Tłumy nie zbierają się w każdy piątkowy wieczór przed Blockbusterem po Jean-Luca Godarda. Wolą Szklaną pułapkę. I właśnie dlatego masz w wypożyczalni całą ścianę tych kaset. - Dobra. Też moglibyśmy skupić się na nowych tytułach - stwierdziłem. - Nie mają na nie wyłączności. Christina pokręciła głową. - Może i nie mają, ale załóżmy, że kupimy kasetę za osiemdziesiąt dolarów i wypożyczymy ją za cztery. Po opłaceniu znaczków pocztowych, pakowania i obsługi zostanie nam może dolar na sztuce. - Czyli będziemy musieli wypożyczyć coś osiemdziesiąt razy, żeby w ogóle wyjść na zero - podsumowała Te. - Właśnie - przyznała Christina. - Wypożyczalnia stacjonarna może wypożyczyć kasetę aż dwadzieścia pięć razy w miesiącu, ponieważ nie musi czekać na przesłanie jej pocztą. Może ustalić, że czas wypożyczenia to dwadzieścia cztery godziny. Poza tym nie musi opłacać pakowania i wysyłki, więc zarabia więcej na każdej pojedynczej transakcji. - No to my ograniczymy okres wypożyczenia do dwóch dni - rzuciłem. - Sama wysyłka będzie trwała przynajmniej trzy - powiedziała Christina, spoglądając do swoich notatek. - W najlepszym wypadku, choć niezbyt prawdopodobnym, dostaniesz film z powrotem po tygodniu. Czyli jedną kasetę będziesz mógł wypożyczyć czterem klientom w miesiącu. O ile ci się poszczęści. - Dlatego zanim zdążysz wypożyczyć nowy tytuł wystarczająco wiele razy, by coś na tym zarobić, to już nie będzie żadna nowość - stwierdziła Te. - Właśnie tak - rzuciła Christina. - I wciąż musiałbyś konkurować z Blockbusterem - dodała Te. - Sieciówka ma wypożyczalnię w promieniu dziesięciu do piętnastu minut drogi od każdego potencjalnego klienta w kraju. - A co z obszarami wiejskimi? - zapytałem, ale już bez przekonania. Wiedziałem, że dziewczyny mają rację; dopóki kasety by nie staniały, a poczta nie przyśpieszyła, wypożyczanie filmów tą drogą było niemal niemożliwe. - Wracamy do tablicy - oznajmiłem, chwytając gąbkę do ścierania. That Will Never Work. The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea Copyright (C) by Marc Randolph 2019 Copyright (C) for the Polish edition by Wydawnictwo SQN 2020 Copyright (C) for the translation by Agnieszka Brodzik 2020 Redakcja - Paweł Wielopolski Korekta - Małgorzata Kuśnierz, Aneta Wieczorek Projekt typograficzny i skład - Joanna Pelc Okładka - Paweł Szczepanik / All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Książka ani żadna jej część nie może być przedrukowywana ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana czy powielana mechanicznie, fotooptycznie, zapisywana elektronicznie lub magnetycznie, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Wydanie I, Kraków 2020 ISBN EPUB: 978-83-8129-755-4 ISBN MOBI: 978-83-8129-754-7 Wydawnictwo SQN pragnie podziękować wszystkim, którzy wnieśli swój czas, energię i zaangażowanie w przygotowanie niniejszej książki: Produkcja: Kamil Misiek, Joanna Pelc, Joanna Mika, Dagmara Kolasa Design i grafika: Paweł Szczepanik, Marcin Karaś, Agnieszka Jednaka Promocja: Piotr Stokłosa, Aldona Liszka, Szymon Gagatek, Tomasz Czernich Sprzedaż: Tomasz Nowiński, Patrycja Talaga, Karolina Żak E-commerce: Tomasz Wójcik, Szymon Hagno, Łukasz Szreniawa, Marta Tabiś Administracja i finanse: Klaudia Sater, Monika Płuska, Honorata Nicpoń, Ewa Koza Zarząd: Przemysław Romański, Łukasz Kuśnierz, Michał Rędziak Spis treści Okładka Strona tytułowa Uwaga od autora 1. Wbrew objawieniom 2. ,,To się nie uda" 3. Proszę, panie listonoszu 4. Zbieranie drużyny 5. Wyskakuj z pieniędzy 6. Jakie to uczucie wypłacić czek na dwa miliony dolarów 7. Omal nie zostaliśmy CinemaCenter 8. Gotowi do startu 9. Dzień z życia po premierze 10. Dni zimorodka 11. Dwa centy dla Billa Clintona 12. ,,Tracę wiarę w ciebie" 13. Po drugiej stronie górki 14. Nikt nic nie wie 15. Topienie się w sukcesie 16. Krach 17. Pętla się zaciska 18. Wejście na giełdę Epilog. Jak osiągnąć sukces według Randolpha Podziękowania Strona redakcyjna
książka
Wydawnictwo SQN Sine Qua Non |
Data wydania 2020 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 424 |
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | wysyłka 24h |
Kategoria: | Literatura faktu, publicystyka |
Wydawnictwo: | SQN Sine Qua Non |
Wydawnictwo - adres: | biuro@wsqn.pl , http://www.wsqn.pl , 30-413 , Huculska 17 , Kraków , PL |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2020 |
Wymiary: | 140x205 |
Liczba stron: | 424 |
ISBN: | 9788381297530 |
Wprowadzono: | 20.05.2020 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.