SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Okiełznać jakość w FM-IE czyli zarządzanie jakością usług facility management

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo FNCE
Oprawa miękka
Liczba stron 94
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Książka Okiełznać jakość w FM-ie czyli zarządzanie jakością usług facility management autorstwa Renaty Skowrońskiej to niezbędne źródło wiedzy dla przedsiębiorców i menedżerów. Autorka analizuje sytuację na polskim rynku FM, omawiając dobre praktyki branżowe, normy i wymagania klientów. Skowrońska skupia się na wyborze odpowiednich wskaźników KPI do monitorowania jakości usług, prezentując wyniki w przystępny sposób. Dzięki temu odbiorcy mogą efektywnie analizować trendy, zrozumieć bieżącą sytuację i podejmować trafne decyzje.

Kluczowe zagadnienia:

Analiza polskiego rynku FM: omówienie sytuacji rynkowej, uwzględniając dobre praktyki i wymagania klientów.

Wybór wskaźników KPI: metody wyboru wskaźników do monitorowania jakości usług FM.

Projekt uniwersalnej karty wyników KPI: czytelna prezentacja wskaźników, umożliwiająca szybką analizę i podejmowanie decyzji.


Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: FNCE
Wydawnictwo - adres:
piotrkwiatkiewicz@gmail.com , http://www.fnce.info , 62-052 , POLUDNIOWA 17 , Chomęcice , PL
Oprawa: miękka
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 94
ISBN: 9788368074451
Wprowadzono: 08.10.2024

RECENZJE - książki - Okiełznać jakość w FM-IE czyli zarządzanie jakością usług facility management

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: